Monday, October 31, 2011

Stay ahead!

Hari ini (malam ini) saya rasa amat mengantuk. Cadang nk tidur lepas post entri ni, hehe.
Sblum saya tidur, nak share satu ayat-ayat chinta Allah,
''Dan berjihadlah kamu pada jalan Allah dengan jihad yg sebenar-benarnya..''. (Surah Al Hajj: Ayat 78)
Ayat ini memberi kesan pd hati saya sejujurnya, sbb ada rasa dlm hati ni yg mengatakan Allah sedang memujuk dan memberi semangat pd saya untuk bermujahadah melawan hawa nafsu saya. Ya, supaya berjaya mengawal nafsu saya drpd melakukan perkara lagha atau sia-sia. Terima kasih ya Allah kerana telah memberikan saya kekuatan utk terus bermujahadah, insyaallah. moga Allah terus beri kekuatan
pd diri saya dan anda juga, insyaallah.
Okey lah, berhenti di takat sini shaja. Dan sengaja nk beritahu, first time kot saya guna handphone utk blogging harini, haha. Agak ketinggalan rasanya, saya, jika nak dibandingkn dgn sahabat2 saya yg lain yg lbih maju ke hadapan, huhu.
'ala kulli hal, saya nk minta maaf andai ada apa2 kekhilafan yg pernah sy lakukan pd anda, pembaca2 blog setia yg baik hati :)
Istiqamah n zikrullah selalu utk diri saya dn anda juga.
Selamat malam dan selamat beristirehat !
Assalamualaikum.

No comments: