Monday, December 22, 2014

connection

bismillah.

having some break before starting the revision.

will burn the midnight oil throughout this week, in sha Allah.

finally, dapat juga lunaskan harapan nak meratah buku-buku di big bad wolf tahun ini, Alhamdulillah.!

2 hari berturut-turut pergi. hehe. rasa rugi pula tak pergi. harga buku dijual murah. apa salahnya pergi borong buku sebelum mula study week ;)

went there by riding komuter to Serdang with a loyal friend ;) alah bisa tegal biasa. takdelah jauh sangat sekedar menyeberang laluan highway dan berjalan kaki dalam 10-15 minit ke MIECC. :) sempat juga singgah imanshoppe ambil stok majalah JOM :P

bought some books. english books. untuk enhance english yang makin berkarat, aiyoyo. rasa macam kena speaking banyak banyak kali lah dengan lecturers kat university, supaya lancar vocab saya ni. =="

first day of exam on 31st dec, networking subject. subjek yang kurang difahami. ha ha. need a lot of efforts to understand it. nak buat analogy tentang networking lah :P

basically, hati setiap manusia itu is connected by iman. if we don't have the iman, macamana hati kita nak connect each other gracefully? sebab tu, kita kena jaga connection kita dengan Allah paling penting.

:)

tolong doakan saya ya. untuk final exam. dan paling penting untuk kehidupan yg terbaik di sisi Allah, dunia dan akhirat, amiin, i'A.

selamat malam.


No comments: