Wednesday, October 14, 2015

Blogging

Lecturer selalu tanya samada dalam kuliah atau kelas tutorial.

Siapa masih lagi guna blog?

Pasti tiada yang angkat tangan.

Kata mereka, kerana aplikasi Blogger sudah lama. Jadi ramai yang lebih suka menggunakan aplikasi Instagram. Mungkin lebih mudah menulis di instagram captions melalui handphone.

Tapi, aku masih lagi setia menggunakan blog, Alhamdulillah, hihi.

Sebab di sini aku bebas menulis apa yang aku inginkan, yang aku mahu kongsikan.

Mungkin tiada visitor yang visit blog ini, tapi aku tidak kisah.

Asalkan penulisan aku ini tersimpan rapi di sini.

Moga Allah redha.

Moga tulisan-tulisan di setiap blog entry ini bukan sekadar tulisan sahaja, tapi menggerakkan diri untuk beramal dengannya! Untuk meraih chenta dan redha Nya.

Aamiiin.


Salam Maal Hijrah. Salam Anasir Taghyir.

Sungguh aku rindukan momen-momen tarbiyah manis dahulu-2, yang menggugah jiwa untuk lebih tegak berdiri.


Nilai, 10.47am, 1Muharam 1437H

No comments: