Saturday, August 27, 2011

home~

kelas CTU ; Ustaz Zawawi Temyati
Alhamdulillah, sampai juga ke ipoh, home sweeeeeet home :)) *rasa macam jakun je bila nampak signboard IPOH besar-2 kat highway tadi , hehe*
Tadi makan kat nasi iskandar tesco ipoh. Tengok-tengok kakak dengan adik tak habis makan, hihi, tapi kita yang habis makan, licin. Yelah, dah duduk di puncak alam, memang makcik-2 dan pakcik2 kat sana bungkus nasi banyak sangat sampai dah terbiasa makan satu bungkus penuh tu, hhuhu. Alhamdulillah, sedap je makan nasi dengan ayam madu tadi :) Hamdalah.
Em, terkejut juga tadi, ada seorang hamba Allah ni, dia tengah makan nasi, tiba-2 dia bangun dari tempat duduk dia, lepastu, basuh tangan, pastu terus blah. Ingat nak pi mana, rupa-2nya...
Dia tolong tolak kereta yang tiba-2 mati enjinnya, uhuu, baik sungguh. MasyaAllah. Bagus-2.

Cuti ni, hee, macam bukan cuti je.Lepas cuti ada test 2! Kena study n cover balik banyak benda! Ya Allah, permudahkanlah urusan kami :)

Tak sabar rasanya nak jumpa kawan-kawan SMAH, Ipoh. Rindu sungguh rasanya. Hanya Allah yang tahu. Kepada classmate b8, surely i'll miss you all , especially nisa, amni, seha n mira ;)

Semalam berbuka puasa di rumah mentor kami, Miss Baya. Best! Dapat kenal dan mengeratkan ukhuwah lagi antara classmate :) Alhamdulillah. Mendengar kata-2 dari Miss Baya, memberikan semangat kepada kami untuk belajar dengan bersungguh-sungguh :D Ada yang nak jadi doktor, ada yang nak jadi lawyer, macam-2 :)

Umm, haritu ada pergi program ROQ kat dewan angsana, best sangat-2! InsyaAllah akan update pasal ROQ dalam entri terbaru. Tunggu yaa! ;)




No comments: