Wednesday, September 21, 2016

Panjang Pendek

Ada kawan pernah tegur.

"Awat blog awak macam dah tak selalu update?
Kalau update pun pendek pendek ja. Tak sedap nak baca."

Haha. Terima kasih awak atas teguran. Sejak belakangan ini, mood menulis di blog ini secara deskripsi sudah kurang melekat di hati. Sebab saya lebih suka untuk tulis menggunakan instrumen yang boleh saya pegang, iaitu pen dan buku. Saya suka bau buku, sebab tu saya tulis kat buku. Ahah.

In sha Allah, selepas ini saya akan baiki penulisan saya dan cuba untuk istiqamah dalam penulisan, in sha Allah.

Sebab menulis ini bukan saja saja, tapi untuk beri manfaat dan reminder buat diri sendiri dan orang lain juga.

Buat teman-teman yang mungkin masih membaca blog ini, terima kasih kerana sudi singgah ;)

Moga melalui penulisan yang ringkas atau panjang lebar selepas selepas ini atau sebelumnya, dapat menjadi salah satu wadah untuk saya berkongsi ilmu, in sha Allah.

Senyum.

Matahari terbit menyinarkan diri untuk memberi cahaya kepada makhluk di bumi. Moga moga kita juga dapat menjadi seperti matahari yang setiap hari memberikan senyuman dan kebahagiaan kepada orang di sekeliling kita, in sha Allah.

Assalamualaikum.

Nilai, 21 september 2016


No comments: