Monday, July 17, 2017

Betul ke ni ?

Baru baru ini, aku mula terfikir.

Betul ke jalan yang aku pilih ini?

Impian dan cita-cita aku untuk meneruskan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.

Aku sudah mula berkira-kira. Betul ke aku nak teruskan?

Kerna makin aku daki jalan ini, makin aku merasa goyah.

Tapi aku tak boleh berhenti separuh jalan.

Aku kena teruskan impian aku.

Sebab mak ayah sentiasa menyokong aku.

Sahabat baikku sentiasa memberikan kepercayaan yang aku mampu lakukan.

Doa-doa tersembunyi dari orang-orang yang aku kenali dan mungkin tidak kukenali pasti sentiasa ada.

Moga Allah luruskan dan tetapkan hatiku ini.

Untuk teruskan perjuangan ini.

Walau sepahit mana jalan yang bakal aku tempuhi.

Moga ada sinar di sepanjang perjalanan ini dari Ilahi.

Mohon doanya.


17 Julai 2017
<3 p=""> 2.30 petang.
Nilai.

No comments: